Způsob dodání a platby

Jak objednat

  • Objednávka přes e-shop:

- vybrané zboží se jednoduše vloží do košíku, jehož stav je možné sledovat v pravém horním rohu
- dokončení objednávky je možné vyplněním svých údajů, registrovaným klientům postačí vyplnit přihlašovací jméno a heslo
- před závazným odesláním objednávky je kupující srozuměn s koncovou cenou
- po dokončení objednávky bude zákazník informován e-mailem o přijetí objednávky

  • Objednávka přes e-mail:

eshop@homestory.cz

- je nutné uvést přesný název výrobku
- barevnou variantu
- počet ks
- zvolený způsob platby
- fakturační adresu, případně dodací adresu, pokud je odlišná

Způsoby platby

  • Platba kartou přes platební bránu - doprava Toptrans - cena za dopravu 190,- Kč vč. DPH

Při zvolení platby kartou budete přesměrováni na platební bránu. Objednávka se začne vyřizovat ihned po připsání platby na náš účet.
Doprava je zcela zdarma při každé objednávce nad 3.000,- Kč

  • Platba bankovním převodem - doprava Toptrans - cena za dopravu 190,- Kč vč. DPH

Při zvolení platby převodem budou zaslány pokyny k platbě na e-mail uvedený v objednávce. Součástí těchto pokynů je vystavená faktura na objednané zboží. Objednávka se začne vyřizovat ihned po připsání platby na účet.
Doprava je zcela zdarma při každé objednávce nad 3.000,- Kč.

  • Platba dobírkou - doprava Toptrans - cena za dopravu 190,- Kč vč. DPH

Při platbě na dobírku je zboží zasláno na doručovací adresu uvedenou v objednávce. Na zboží bude vystavena faktura, která bude součástí zásilky. Přepravce zásilku předá až po úhradě ceny zásilky. Dobírka je navíc zpoplatněna částkou 50,- Kč.
Doprava je zcela zdarma při každé objednávce nad 3.000,- Kč.
Poplatek za dobírku je účtován vždy.

U některých produktů nelze využít možnost platby dobírkou a v dokončování objednávky se tato možnost nenabídne. U těchto produktů je také doprava zcela zdarma nezávisle na výši objednávky.

Doručení zboží

  • Objednávky mimo ČR

Objednávky mimo ČR jsou řešeny dle individuální domluvy prodávajícího s kupujícím.

  • Expedice a doručení zboží

U všech produktů je uvedený orientační termín dodání zboží k Vám.

Vzhledem k dodávání zboží ze zahraničí a také vzhledem k dlouhodobým problémům se zásobami materiálů u výrobců se může termín expedice oddálit. Pokud by taková situace nastala, budeme Vás individuálně informovat.

Pokud potřebujete více informací k přesnému termínu dodání, zavolejte nám (+420 703 145 014).

  • Převzetí zásilky

Je potřeba, aby v den doručení byl zákazník nebo jeho zástupce přítomen na uvedené dodací adrese.

Zákazník je povinen pečlivě zkontrolovat obal zásilky ze všech jeho stran a převzít ji v případě, že není poškozena.
Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že během dopravy nedošlo k mechanickému nepoškození.
Tím je dopravce zproštěn další odpovědnosti a má se za to, že k případné škodě na zboží nedošlo během přepravy, ale až v době po předání zákazníkovi.

Můžete převzít i poškozenou zásilku, vždy je ale nutné udělat zápis do přepravního listu nebo sepsat s řidičem škodní protokol.
Specifikujte způsob poškození - promočení, deformace, protržení obalu, ...
Jedině po takovém zápisu je možné převzít i poškozenou zásilku bez obavy z potíží při následném uplatňování případné škody.

Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit nejpozději následující den od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel.
Zachovejte kompletní obal i obsah pro případ fotodokumentace poškození při řešení reklamace.

Když obal zásilky nejeví žádné známky poškození, není doručující řidič povinen čekat na rozbalení a kontrolu zásilky.

V případě pochybností při převzetí zásilky volejte naši zákaznickou linku +420 703 145 014.